Değerli Tedarikçilerimiz,

İhtiyacın belirlenmesinden ödeme aşamasına kadar olan bankamız tedarik süreçleri tabloda belirtilmiş olup bu süreçte dikkat edilmesi gereken hususlar bilgilerinize sunulmuştur

  • Sipariş mektubu sizlere iletilmeden ürün teslimi veya hizmet sağlanmamalıdır.
  • Ödemelerinizin gecikmemesi ve tevkifat cezası oluşmaması için fatura kesiminde aşağıda belirtilen hususlara dikkat edilmesini önemle rica ederiz.

    • Fatura ürün teslimi veya hizmet sağlanmasından sonra kesilmelidir

    • Belirli bir tarih aralığını kapsayan hizmetler için hizmetin başlangıç ve bitiş tarihinin fatura üzerine muhakkak yazılması gerekmektedir.
    • Fatura açıklamasına sipariş numarasının belirtilmesi gerekmektedir.Sipariş numarası yazılmayan faturalar ret edilmektedir.

    • Döviz bazlı alımlarda, sözleşme üzerinde aksi bir ifade yoksa fatura tarihindeki TCMB Döviz Alış Kuru esas alınarak faturalama yapılmalıdır.
    • Sözleşmede aksi belirtilmedikçe; ödemeler, firmanızın yükümlülüklerini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmesine ve Bankamız tarafından ürün/hizmet kesin kabulünün gerçekleşmesine müteakip kesilecek faturanın Banka'ya tebliğ tarihinden itibaren 30 (Otuz)  gün içinde ödemesi sağlanır.


Süreçler ile ilgili sorularınız olması durumunda satinalmaoperasyonlari@teb.com.tr adresi üzerinden her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.


TEB Tedarik Yönetimi Bölümü